fredag 10. mars 2017

Faste - dag 2 av 10

I dag er det dag to av fastinga. Det går bra så langt.

Eg har høyrt at dag tre og fire er værst, så eg er gla det er helg og eg kan slappe av.

Her skal du få sjå kva dagsrasjonen med mat er;


Dette er altså - 
fire grønne epler
to agurkar
ein bunt stangselleri
ein sitron - skrella
eit stykke ingefær - da meir om du liker det
ein pose med grønnkål og ein pose med spinat

Eg veit faktisk ikkje om eg har rett blandingsforhold. Kan være eg har litt mykje selleri og at eg kunne hatt meir grønnkål - men eg trur det er bra. 

Eg og Johannes juicer i lag - og det er veldig kjekt. 

Kvifor? Fordi eg veit at eg lever over snittet usunt, og kroppen treng rensing. 
Sidan før jul har eg spist minimalt med kjøt - kun tre ganger - julafta - nyttårsafta og når eg spiste raspeballer på Sande Kro. Og det kjem eg til å fortsette å gjere. Ete kjøt når eg et raspeballer. Trur eg i alle fall. 

I India merka eg godt at magen likte å være kjøtfri. Så eg kan vel sei eg er nesten vegetarianer. 
Men, veganer, det er det eit stykke til. Vi får sjå. I fasten er eg veganer, det er jo greit. 

Juicen eg drikk er kjempegod. Og eg er svulten nokre ganger i løpet av dagen, men det er eg jo vanligvis også. Men eg lurer på korleis det blir i helga. Da pleier eg å småspise mykje. :-) 

Og vekta? Den viste 77,7 kilo i dag tidlig. Det betyr at eg er 1,3 kilo lettare enn i går, men det er nok helst berre tarmane som blir tommare. 

Ønsker deg ei god helg! 

Desiree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar