lørdag 11. mars 2017

Faste - dag 3 av 10

Ja det er den tredje dagen. Og det går overraskande lett.

I dag drakk eg frokost klokka ni, lunsj ca 12 og skulle drikke middag klokka fire. Klokka halv fem kom eg på at eg skulle jo ha drukke middag.

Eg er av og til svulten, men så veit eg jo at eg snart skal drikke - så det går heilt fint.

I går når vi juica prøvde vi noko nytt. Vi tok pulpen - fruktkjøttet som er att etter vi har juica, og pressa det fritt for veske i ein nøttemelkspose. Det vart heile 3,5 dl juice av det.

Når det totalt med denne ekstra porsjonen blir 2 liter juice, så er jo 3,5 dl ganske mykje. Og det enda vi bruker ein Slow Juicer. Den skal liksom få ut 90% av safta. Men, det kan jo ikkje stemme då. Ca 17 % mangler som vi presser ut.

Det var ei som var bekymra for om eg fekk i meg nok vitaminer og mineraler. Så eg har sjekka litt;

I grønnkål er der følgande;

Innhold i rå grønnkål

Vitamin A, Retinol, Beta Karoten, Lutien (svært mykje), Vitamin C og Vitamin K. Der er litt anna også.

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 66 kalorier

Så - agurk;

Innhold i agurk

Litt Vitamin A, litt vitamin K, Kalsium, og mykje Potassium,

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 95 kalorier

Så - grønne epler

Innhold i grønne epler

Litt vitamin A, Potassium, Phosforus, Kalsium og Vitamin C (+ anna)

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 416 kalorier

Så stangselleri;

I stangselleri er der følgande

Vitamin A, Vitamin K, Folat, Potassium, Sodium, Kalsium, Fosfor

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 72 kalorier

Sitron;

I sitron er der følgande

Folat, Vitamin C, Vitamin A, Potassim, Kalsium, Kopper, Magnesium

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 58 kalorier

Til sist - ingefær

I ingefær er der følgande

Folat, Vitamin C, Potassium, Sodium, Kalsium, Magnesium og Fosfor.

I kalorier så er det i min dagsporsjon - 40 kalorier.

Så som dere ser - mykje både vitaminer og mineraler og anna i desse flotte grønnsakene.

Og totalt kaloriinnhald pr dag er 747.

Det seier seg sjølv at med 747 kaloriar pr dag så må eg bruke av reservane eg har rundt magen, lårene, overarmane, puppene, ansiktet - ja der eg har lagra fett fra tidligere måltid. Altså måltid der eg spiste meir enn kroppen trengte - og så lagra eg det for seinare bruk. Så no kan eg bruke det desse ti dagane medan eg renser kroppen for avfallstoff.

Daglig bruker eg ca 2150 kalorier. Eg har ein mistanke om at eg har spist meir enn dette i snitt. Og det er heilt greit. Så da har eg litt å gå på.

Frister det er det jo berre å prøve :-)

Desiree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar