tirsdag 14. mars 2017

Faste dag 5 - ei lita oppdatering

I går skjedde det eit uhell i heimen.

Når eg kom heim måtte tvillingane fortelle at dei hadde klart å søle kaffi ned i pc-en som eg bruker til blogginnleggene mine.

Så difor - ingen blogginnlegg i går fra dag 5.

Dag fem gikk bra. Eg valgte å droppe styrkeyoga-vil jo ikkje besvime av utmattelse - så det vart kun yin-yoga på meg. Eg kjente meg lett og rolig i kroppen, og det går overraskande bra å ikkje ete noko.
Eg veit jo at juicen er super næringsrik - og at eg har lagra noko fett på kroppen så den kan tære på når den treng energi.

Eg tenker mykje på mat - det skal eg sei. Mest på kva eg har lyst til å ete når eg begynner å ete igjen, og også at eg har lyst til å legge meir sjel i det eg lager.

Aller helst vil eg lage god vegetarmat, og vurderer å reise til Stavanger for å besøke Ina Lukute og gå på kurs med henne.

Lurer du på å faste? Sjå filmen i det første blogginnlegget, der finn du informasjon. Du kan også søke opp Joe Croe. Her er ein super video fra youtube;

Kjekke Joe juicer sunn juice

Fin dag til deg!

Desiree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar