fredag 17. mars 2017

Nest siste dagen

Det er rart med det. Ei faste endrar litt kva eg ser. Kva eg føler. Kva eg tenker.

Og det endrer også kva eg ser på youtube. Eg har jo briska meg med at eg ikkje ser tv, og det er sant.

Men eg ser youtube.

Så eg kom over denne videoen om den beste dietten i verda. Eg er gla for at Skandinavia kjem høgt opp, sjølv om eg ikkje heilt kjenner meg att i den maten som vart presentert.

Men - filmen - den er bra. Og den viser kva problemet er med feil mat. Den tar for seg ei liste med 50 land/stammar/religiøse grupperinger og jobber seg nedover til det sunnaste landet.

Sjå sjølv - og så kan du jo reflektere litt over din eigen tallerk med mat - og kva du har i glaset ditt.

Verdens beste diett


Med meg går det bra. Vi er blitt enige om at vi skal avbryte i morgon kveld. Vi får besøk i helga fredag til søndag, og vi har lyst til å ha eit felles måltid der alle et lørdag kveld. Og eg innrømmer det lett - mat er også kos i tilleg til at eg et fordi eg er svulten.

Alt det beste til deg -

Desiree

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar