torsdag 9. mars 2017

Styrke - igjen :-) Denne gangen i form av 10 dagers faste

Ja du leste rett.

10 dagers faste.

Dette har eg utsett i seks - sju år. Eg har hatt mange ulike unnskyldningar for kvifor eg ikkje har fasta med juicing. Det første var at eg hadde ikkje juicer. Den gangen eg begynte på utdannelsen til å kunne meir om rå mat - så sto valget mellom å kjøpe ein stor smoothiemaskin - Vitamix - eller ei juicemaskin. Så eg landa på smoothie - og har sidan lengta også etter ei juicemaskin.

Vel - for ein måneds tid sidan kjøpte eg meg ein slow juicer.

Og der stoppa det. Eg laga litt appelsinjuice - men eg klarte ikkje finne gnisten som skulle sette meg i gang. Så kva skjedde?

- Eg har to galne brødre. Den eine heiter Per Anders. Han har budd på Sande i 1,5 år og er no flytta heim att til Bergen. Heile denne tida juica han og drakk the mean green. Det er ein ultrasunn juice. Han ymta frampå både til meg og den andre broren min Ole Johannes - om ikkje vi skulle juice. Han hadde og ein film vi kunne sjå.

Nei det vart ikkje til at vi gjorde det. Så - siste kvelden før han skal reise - så setter Ole Johannes seg ned med familien og ser filmen med Per Anders. Og da var det gjort. Dette fekk eg vite - forrige veke. Da hadde Ole Johannes fasta i tre dager på the mean green allerede. Og da tenkte eg - fy flate - om han kan - ja då kan eg! Så brukte eg nokre dager på å mote meg opp. Og i går kjøpte eg det eg trengte til første dag. Planen min er i første omgang ti dager.

Her ser du kva eg kjøpte (frimerkene kan du sjå vekk fra)




Altså kosta dag ein meg 142 kroner. Da har eg flotta meg litt med økologisk agurk. Og sidan dei ikkje hadde grønnkål, vart det Salatblanding og spinat i staden.

Du trur det kan hende ikkje - men denne juicen vart kjempegod. Det vart også ca 2 liter, og eg drakk 0,5 liter til frokost - samme mengde til lunsj - og samme til middag - og det blir nok det samme til kvelds også.

Så kva er poenget lurer du kan hende på?

Etter opphaldet i India var det ikkje tvil om at kroppen min hadde godt av sunnare mat - og også at den hadde godt av å faste. Eg har nok vore slik at godteri har vore spist alle dagar - og mat innimellom måltida har også vore greit. Største utfordringa mi er at eg misser oversikt - og konsentrasjon. Eg gløymer også lett. Eg veit at dei som faster får bedre konsentrasjon mellom anna.

Når det gjeld vekta mi så er eg overvektig etter internasjonal standard. Problemet mitt der er at eg er fornøgd med kroppen - bortsett fra at eg har nokre flotte kjoler som er nokre nummer for små. Eg er vel str 42 og kjolane 38. Og eg innrømmer lett, eg skulle gjerne fått på meg kjolane igjen. Og kva er så vekta mi? Den er 79 kilo og eg er 169 cm høg. Sånn er det berre. Om den vil forandre seg desse ti dagane vil gjenstå å sjå. Her skal du få sjå kva eg drakk i dag; (Har eit glas att)



Eg er veldig glad for at eg liker det så godt. :-)

Eg skal innrømme - eg har tenkt eindel på mat i dag. Filmen som inspirerte? Her er linken til den;


Den er vel verdt å sjå.

Og kva har dette med styrke å gjere? Eg vil sei at å gjennomføre ei ti dagers faste vil kreve litt styrke av meg. Men kroppen vil takke meg etterpå - det veit eg :-)

Vi sjåast i morgon kveld :-)

Desiree (småsvulten)


2 kommentarer:

  1. So spennande, eg jar ei juicemaskin , lita og billig, så det virker som mykje av safta er att i skall mm...så kva er ein slow juicer? Kanskje den får ut meir av vesak frå grønnsakene? Eg har sett filmen og har hatt lyst leeenge å starte opp med juicing, men ... hadde vore steike artig å prøvd, synes du er kjempetøff som har satt i gang :-) klem frå Evy-Ann

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går veldig lett - så for min del var det ingenting å grue seg for. :-)

      Slett